New years eve

Hej kära bloggläsare.
Igår var det nyårsafton. Jag tror jag aldrig varit med om något mer random nyårsafton. Jag hade inga planer - bara att jag skulle vara med Maria. Vi hamnade till slut på en fest i Larsberg som var mycket trevlig. Men det coolaste av allt - både jag och Maria var helt nyktra! Haha, vi måste varit de enda på festen (ja, på hela lidingö) som var nyktra. Men det är bra för vi kommer kunna bära med oss minnena, medans de lite mer berusade personerna bara kommer se det i mörker eller i dimma.

Tyvärr togs det inga bilder. Så vi kan inte dela med oss av vår dag. Men som sagt, vi har dem i minnet. Och det är ju det som räknas? Gott nytt år på er!

/Joanna

Kommentarer
Postat av: maria

våra nyårsfirande är aldrig nått att glömma!

2009-01-01 @ 19:19:44
Postat av: chantal

festade ni girls med gurkan el?

2009-01-02 @ 11:29:45
Postat av: ludde

joanna, du är duktig.

för mig är det bara mörker och dimma...

2009-01-02 @ 11:30:28
Postat av: Joanna

hjälp, ludde läser min blogg. chantal din jävel! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback