blogg crash down

  
Jag har aldrig sagt att jag är en bra bloggare, vilket ursäktar mitt dåliga bloggande.
Den här bloggen är lika tom som sidorna i min dagbok (ja, jag skriver faktiskt dagbok) Det har helt enkelt inte hänt så väldans mycket. Det har varit julafton (vilket var mysigt) och nyårsafton (vilket var kul) Vad mer kan man säga?

Ush, nu verkar jag otacksam och pessimistisk. Det är bara det att mitt känsloförråd är ganska tomt just nu...
...jag tömde det igår när Maria sov över här!

/Joanna


Kommentarer
Postat av: chantal

du är förlåten! maria har ju en ganska stor rosa box att fylla upp dina tankar med trots allt!

2009-01-09 @ 21:03:37
Postat av: Joanna

hahah, jag och maria skrattar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback