RÄDDA MIG IFRÅN MITT JOBB

Hej hopp!
Idag, en sådan här tidig morgon, ska jag masa mig iväg till jobbet. Vad tur dem har som har mig! Tänk om jag varit en oansvarlig morgontrött partyslyna? Då skulle jag aldrig dyka upp till jobbet. Så dem ska vara jävligt tacksamma. 

Jag har lekt med tanken om vad som skulle hända om jag aldrig dök upp? Asså inte allt på en dag.. vilket kul experiment. Inte för att jag aldrig skulle kunna göra det :O

Jag kan dra en pararell till jobbet och skolan, man MÅSTE gå. Fast när man sitter där så drömmer man sig bort att bara sticka mitt i, skita i allt, gå hem till en kompis och röka brajj i dens trädgård. Visst låter det lockande? Or not.. (Jag är nog emot droger kom jag på)

P.S Ju mer operfekt världens är, desto mer älskvärd. 
/Joanna

Kommentarer
Postat av: Linn!

hahah, joanna måste jobba, joanna MÅSTE jobba..hahahahha!

Men det e igentligen inte så synd om dej, jag ska precis sätta mej och plugga engelska&matte..gråt!



Det var mysigt igår! love

Postat av: Linda Ekeman

Hahahaha " skita i allt, gå hem till en kompis och röka brajj i dens trädgård. Visst låter det lockande? " det alla tänker och det alla vill säga men ingen vågar , hahaha Klockrent joanna ,

Jag måste plugga eng i dag , träna och flytta hem till mamam , SEEGT!



Pusssar min kära

2008-09-28 @ 12:22:20
URL: http://liindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback