I'M NOT OBSESSED (I PROMISE)

Hej kära läsare (som jag vet bara är linda och linn, och kanske chantal då och då)

Jag har kommit på att kära Keira Knightley inte lindrar mitt filmberoende så speciellt. Kan hon sluta spela in så jävla många bra filmer? Jag sitter seriöst som en jävla hök och researchar när hennes båda filmer The Dutchess och The edge of love har sverigepremiär. Och när dem har det - ska jag bokstavligtalat våldta hela biografen. Men det tar ju inte stopp där - nejnej. Hon ska göra FLER underbara gammaldagsa kostymfilmer helt i min smak. King Lear OCH en film om Zelda Fitzgerald.

   

Alla som tycker att jag (Joanna) bör söka en viss sorts behandling för min besatthet, skriv en kommentar. 
/Joanna

Kommentarer
Postat av: Linda Ekeman

Ja du det låter lite läskit det dära med att våldta hela biografen , men när har de sverige premier , jag vill också gå , vi kan väl gå tillsammmans ? nå?

( hallå komentera min blogg nångång! ) :P

Postat av: Linn!

jag vill oxå följa me!!! Loves Keira Knightley..., när har dom filmerna sverigepremier då? :)

2008-09-28 @ 18:58:04
URL: http://liinnen.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag älskar Keira Knightley, tycker att hon är så otroligt vacker och självklart en mycket bra skådespelerska!

2008-11-17 @ 21:22:48
URL: http://thencloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback