HEJ BEFOLKNING

Äsh, nu kör vi igång med bloggandet igen.. antar jag. Bli inte förvånade om jag slutat blogga om en dag eller så. Jag orkar helt enkelt inte. 
Jag antar att anledningen till att min bloggs framtid har hållits så ovetande kan bero på att jag själv fan aldrig vet vad jag ska göra av den.. om jag ska skriva det jag EGENTLIGEN vill skriva, bara låta fingrarna rinna av på tangentbordet eller om jag ska hålla den åt det ytliga hållet.

Men fuck alla mina jobbiga demoner - tiden då man var rädd att vara för djup have come to it's close now!
Och det känns jättebra :-)

Men det blir inget vidare inlägg idag, kan däremot redovisa mina planer för dagen:
Jobba från kl 11 till 15, sen efter det träffa Mihae en snabbis, sen hem och plugga inför matte B provet och sen på kvällen över till Linda för lite gemenskap med tjejerna. 

/Joanna 

Kommentarer
Postat av: Linn!

Guu va kul att du har börjat blogga igen!! :)

Men kan inte du hjälpa mej me min style, på mi n blogg sen..din e så fin ! <3

Postat av: Linda Ekeman

Underbart fan-tastikt , I'm in heven , Joanna JOANNA har börjat blogga igen :D yeeeh....



jag lovar jag ska komentera varje inlägg jag lover , men då får du fanemig kommentera min din s***a :D Love ya

2008-09-27 @ 16:10:41
URL: http://liindaa.blogg.se/
Postat av: chantal

mjauu

2008-09-27 @ 20:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback