What did she say man?

Haha! Sjuka kommentarer ikväll. Det är alltid kul. Väldigt kul den här gången..

Linda: Chantal, varför har du klackskor på dig idag liksom?
Chantal: Men jag ska åka taxi idag.
ALLA: What?

Jag och Maria är i vardagsrummet där jag masserar henne, Linda städar i köket.
Linda hör: FUUUUCCCKK MEEEEE (maria härmar en killkompis som ofta säger så, inga direkta reaktioner ifrån mig)
Maria: Aaaaaj Joanna: Oj gör jag för hårt? Maria: Nej jag är nog bara i fel ställning.
Denna situation ledde till en del missuppfattningar - ja!

Chantal blond nr 1: - Vem är Hassans pappa?
Chantal blond nr 2: Alla: Chantal, kan du förklara slutet? C: Ja det kan jag. (Alla apploderar) ....men det är för att Frida gjorde det påvägen hit.

Haha, jag älskar dig iallafall chantal.

Kommentarer
Postat av: chantal

hahaha men jag koncentrerade mig inte på filmen! och alla andra hade läs bokjäveln. det är inte lätt att vara jag :D

2008-10-05 @ 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback