Paris, here I come?

I'm going mad. Jag har länge planerat en parisresa för att hälsa på min kära Eva.. men vinden blåser emot mig just nu. 

Jag har skickat två brev till henne, massa facebook inlägg mm. för jag behöver veta att om jag köper en biljett och tar mig ner dit på höstlovet, att jag har någonstans och bo? - Men kvinnan svarar inte!

Kanske kommer mina fina planer att gå i kras? Och även min dröm att få se kärlekens stad? Buäääh.. jag hoppas ni alla är ledsna för mig skull. OM det blir så att det inte blir av vill säga.

/Joanna

Kommentarer
Postat av: eva

förlåt, men du fick ju tag på mig idag!

2008-10-01 @ 18:20:19
Postat av: Joanna

yeah that's true. and we talked for hours (or minutes)

Postat av: Linda Ekeman

Så det blr av nu ? när åker du isf ?

2008-10-01 @ 20:00:45
URL: http://liindaa.blogg.se/
Postat av: Joanna

nej det blir inte av.. lite tråkigt faktiskt.. men det gör inget.. that's life.

2008-10-02 @ 15:56:33
URL: http://joaanna.blogg.se/
Postat av: chantal

vadå varför inte?? jag vill ju följa med! SNÄLLAAAA. kan vi inte bo på hotell? (A) i wouuld love to!

2008-10-04 @ 18:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback