TILL MIG SJÄLV

För inte så länge sen så hade jag två jobbiga veckor. Det syntes på mig.

Men jag kom snabbt ur det. Jag lägger stort värde i mig själv och mitt liv. När jag gör och säger saker som inte stämmer överens med min värdesättning så mår jag snabbt dåligt. Och det var exakt det som hände. I två månader hade jag festat mer än jag är van vid. Jag blev alltid fullare än förra festen och jag betedde mig på ett sätt jag inte känner igen mig i. Och då blir det fel i mitt liv. 

Därför tog jag en månad helt ledigt från ytligheter (dvs alkohol, fest och KILLAR mm) för att hitta tillbaka till vad jag tycker - helt underbara Joanna! Jag vill ju inte tappa bort mitt värdefulla jag?

*) Det här inlägget tillägnar jag mig själv <3


/Joanna

Kommentarer
Postat av: Linda

Grymmt Joanna Grymt Härligt! =D

2008-12-16 @ 16:29:42
Postat av: Linn

älskar ditt inlägg. Hhah, men har läst det minst 6ggr nu... för du e så seg att skriva nya! SKRIV KVINNA, SKRIV!! Love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback