centrerat

Jag tänkte fortsätta på mitt ego spår (se tidigare inlägg haha) då jag fortfarande är inne i mitt "hitta-tillbaka-till-mig-själv" spår. Det har lyckats väldigt bra faktiskt!

Här är saker som ni vet eller kanske inte vet om mig!

- Jag har en tvångstanke om att när jag går förbi en stillastående ensamt parkerad bil längst en trottoar så tror jag att den ska sprängas (fråga mig inte varför)
- Jag är ett riktigt Titanic fan. Jag har haft två muntliga anförande om just Titanic och sätt filmen säkert 3,000,00 ggr. 
- Jag är en ateist. Jag tror att Gud-grejen bara är en massa blajj.
- Jag tror på spöken. Ganska troget faktiskt. 
- Jag är duktig på att teckna. Jag skäms även ganska grovt över att jag slutat rita.
- Jag är galen i djur och barn! Jag ska ha tusen av varje när jag blir stor.

/Joanna

Kommentarer
Postat av: Linda Ekeman

Vill du verkligen ha 1000?

Postat av: Joanna

jo visst, om jag var en robot till morsa och hade en livmoder lika stor som brasilien och lika rik som bill gates - då skulle jag skaffa mig 1000 av varje!

2008-12-18 @ 23:13:01
URL: http://joaanna.blogg.se/
Postat av: chantal

rita mig en fin bild! jag vill ha en! (rosa!)

2008-12-20 @ 23:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback